Reklamacje

Aby każdy etap naszej współpracy był potwierdzeniem słów “drukujemy twoje potrzeby”, poniżej opisujemy, jak troszczymy się o nie po realizacji zamówienia.

Jeśli z jakichkolwiek powodów realizacja budzi twoje wątpliwości i chciałbyś nam je zgłosić, skorzystać z formularza reklamacji, który znajduje się poniżej.

Protokół reklamacji nadrukownia.pl w wersji PDF - pobierz pdf

Wypełniony formularz prześlij na: [email protected]

Zgłoszenia weryfikujemy natychmiast po przeanalizowaniu ścieżki realizacji.

Z naszego doświadczenia wynika, że jedną z najczęstszych przyczyn reklamacji, są uszkodzenia powstałe w trakcie transportu. Pamiętaj, że twoim przywilejem i obowiązkiem jest sprawdzenie przesyłki w obecności Kuriera - to on odpowiada za bezpieczeństwo twoich produktów. Jeśli paczka budzi twoje zastrzeżenia, pamiętaj o spisaniu protokołu szkody z kurierem - będzie on niezbędny abyśmy mogli zatroszczyć o dalszy przebieg zgłoszenia reklamacyjnego.

Przed przystąpieniem do realizacji zlecenia prosimy Cię o pisemną akceptację przygotowanych wizualizacji, które są podstawą wykonania druku. Zwracaj uwagę na poprawne rozmieszczenie logotypów, wartości kolorów, sposób i technikę nadruku oraz pisownię, tak aby twoje druki wyglądały dokładnie tak, jak chcesz.


Aby poprawnie otworzyć Protokół reklamacji niezbędny jest program: Adobe Reader do pobrania tutaj.